Friday, August 19, 2016

Bedak Tanah Liat Putih Berkualiti Tinggi

NAK TAK BEBAS DARI RUAM, EKZEMA, PSORIASIS DAN GATAL???


Ha..best tau..!

Bedak Asma' yang diperbuat dari tanah liat putih berkualiti tinggi ni bukan sahaja untuk ruam, ekzema, psoriasis, gatal tapi jugak untuk jerawat, panau, kurap dan pelbagai masalah kulit yang lain.

Yang bestnya uolss..ramai kakak-kakak dan makcik-makcik cari sebab nak jadikan bedak sejuk tepek malam-malam sebelum nak tidur adik-adik yang tengah belajar pun suka beli..jerawat cepat kecut katanya pakai selalu parut pun boleh pudar.


Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Tak ada bahan kimia tau! Selamat untuk uolss pakai.

Moh ler beli!


Mempunyai berat 150g dengan harga cuma RM38 (RM0.26 /g sahaja!!! untuk semua jenis penyakit kulit dan lain-lain lagi). Whatsapp 0199708897 untuk dapatkannya!

boleh COD ni ha dengan pengedar terdekat
kalau tak ada WS je admin
admin poskan

kod 'BA' ke 0199708897
SEKARANG!

atau

PM di Facebook

Cubalah .best tau!! 
😍😍😍

Thursday, August 18, 2016

75 JENIS MINERAL DALAM TANAH LIAT PUTIH



SIAPA SANGKA, DI DALAM TANAH LIAT PUTIH ADA 75 JENIS MINERAL UNTUK TUBUH!

Dan kerana itulah, tanah liat dipilih sebagai bahan utama untuk merawat ekzema

Setakat ni, tak pernah lagi dengar ada bahan lain yang mempunyai sehingga 75 jenis bahan mineral untuk merawat penyakit ekzema. Biar betul.

Dalam tanah liat tersebut, ada bahan yang akan bertindakbalas dengan punca kepada ekzema tersebut apabila digunakan.

Nak tahu apa kemampuan tanah liat putih tu dalam merawat ekzema?

Berapa lama diperlukan untuk pulih lepas guna?

Kat mana nak dapat?

Haa..next posting kami akan huraikan lagi ya.

Stay tuned~






Tempah Bedak Asma' Sekarang 0199708897





Saturday, August 13, 2016

Penawar Ruam Pada Bayi



LEBIH CANTIK DAN MENAWAN DENGAN TANAH LIAT PUTIH
Adakah anda tahu, tanah liat sudah digunakan sejak lebih 4000 tahun dahulu lagi untuk menanggani pelbagai masalah kesihatan?
Info unik: Baru-baru ni saya dikejutkan dengan maklumat bahawa ada beberapa suku kaum di Indonesia yang memakan tanah liat untuk mengubati sakitt di bahagian perutt mereka.
Ajaibnya, mereka semua sihat-sihat belaka!
Dan dari pemerhatian saya, ada sesuatu yang membuatkan saya berasa iri hati kepada mereka. Walaupun kulitt mereka kebanyakannya gelap (sebab mereka bekerja di bawah panas terik matahari), namun tekstur kulitt mereka tetap HALUS dan CANTIK. Mulus-mulus semuanya. Sangat susah nak lihat j€rawatt ataupun masalah kulitt seperti ekzema, psoriasis, panau ataupun sebarang cela di kulitt puak ni.
Pelik juga pada awalnya. Apakah rahsia mereka?
Setelah dikaji, dapat saya simpulkan bahawa kulitt mereka sangat cantik disebabkan amalan menyapu lumpur tanah liat di wajah sebagai mask.
Tetapi itu di Indonesia. Berbalik kepada Malaysia, kita kaya dengan bermacam jenis tanah liat. Nak pilih yang mana satu?? Boleh kah kita guna sebagai mask?
Kalau kita tengok, kulitt orang Malaysia (khususnya wanita) kebanyakannya adalah jenis kulitt yang SENSITIF.
Dan untuk kulitt sensitif, tanah liat yang terbaik adalah tanah liat jenis White Clay (tanah liat putih).
Tanah liat putih adalah yang PALING LEMBUT dan halus teksturnya, dan ia tidak menyebabkan radang kulitt. Nak guna banyak kali pun tak ada masalah. Malah lebih bagus.
Taraaa!!! Berita gembira untuk kita di Malaysia. Tahukah anda, tanah liat putih ada banyak di Malaysia. Cuma nak proses tanah liat tu ke dalam bentuk bedak yang kita boleh pakai agak rumit sikit.
Yelah, takkan nak tepek tanah liat tu pergi kerja kan.. malu la.. dah jadi putih macam tepung gomak pula.
Taksub dengan khasiat tanah liat putih ni, saya terus buat carian di internet. Saya cari kalau-kalau ada jenama tempatan yang menjual krim atau bedak yang berasaskan tanah liat putih ni.
Misi Berjaya! Saya terjumpa Bedak Asma’. Berasaskan tanah liat putih 100% asli. Proses penghasilannya sungguh teliti dan sangat bersih. Jadi, segala khasiat dan kebaikan tanah liat putih tetap terpelihara. Bagi mereka yang mahu mencuba juga, boleh la cuci mata dulu di laman Fesbuk mereka, Bedak Asma’.
Oh, sedikit tambahan. Bedak berasaskan tanah liat putih ni bukan sahaja untuk kecantikan kulitt, malah baik juga untuk merawatt ruam pada bayi, ekzema, psoriasis, kudos buta, kurap, gatal serta lain-lain.
Manfaat alam semulajadi memang tak pernah mengecewakan. Sentiasa terbaik untuk kecantikan wanita. Kenapa memilih produk berasaskan bahan k i m i a lagi bila ada produk yang berasaskan alam semulajadi? Fikir-fikirkan.